BOSCHUN YENİ TEXNOLOGİYASI DİZEL EMİSSİYA DƏRƏCƏLƏRİNİ ƏHƏMİYYƏTLİ DƏRƏCƏDƏ AZALDIR

Bosch tərəfindən hazırlanan yeni texnologiya, NOx (azot oksid) dizel nəqliyyat vasitələrinin emissiyalarını minimuma endirir. Dizayn vasitələrinin gələcəyi üçün sənaye standartlarından aşağı dəyərləri təklif edən texnologiya böyük əhəmiyyət kəsb edir.

Bosch dizel avtomobil sənayesinə yeni bir nəfəs gətirmək üçün yeni bir texnologiya elan etdi. Dizel nəqliyyat vasitələrinin azot oksid emissiyalarını 90% -ə qədər azaldaraq, Bosch gələcək emissiya limitlərini azaltmağa kömək edə bilər.

2020-ci ilədək dizel avtomobillərində hər kilometrdə 168 mq NOx (azot oksidi) limiti 120 mq / km-ə qədər azalacaq. Laboratoriya testlərində, 80 mq / km səviyyələrini tapmaq istəyən istehsalçılar, bu səviyyəni gələcəkdə tapmağı planlaşdırırdılar. Bosch tərəfindən hazırlanan yeni sistem, bütün bilinən qaydaları pozdu. VW Golfda dizel mühərriki ilə sınaqdan keçirilmiş texnologiya NOx emissiyalarının 13 mq / km-ə çatdırılmasında uğur qazanmışdır.

Bosch'un bu texnologiya üçün şəhər içi istifadə üçün təxmin edilən dəyəri 26 mq / km-dir. 2020-ci ildə qoyulacaq məhdudiyyətlərdən biri olan bu dəyər tamamilə real həyatda istifadə ilə müəyyənləşdirilir. Laboratoriyada keçirilən testin yerinə, son istifadəçinin görəcəyi dəyəri təklif edərək sektorda yeni bir səhifə açdı.

Bosch rəsmiləri, test avtomobili olaraq VW Golf'u istifadə etmiş olsa da, mühərrikin tamamilə yeniləndiyini qeyd edib. Hər hansı markadan asılı olmayaraq, Bosch bu emissiya dəyərlərini sıfırdan hazırlanmış bir mühərriklə təmin edib, dizel texnologiyasının dağılmasına mane olmağa çalışır.

Sistem necə işləyir?

Bosch'un yeni texnologiyası tək bir avadanlıq parçası deyil. Bosch, bir çox texnologiyanı birləşdirərək belə nəticəyə çatdıqdan sonra, ən yaxşı emissiya dəyərinə nail olmaq üçün dizel avtomobillər üçün seçmə katalitik azaldılması (SCR) sistemini optimallaşdırmışdır. Şirkət rəsmiləri; yeni bir texnologiya deyil, mövcud texnologiyalar və biliklərin ağıllı birləşməsi olduğunu qeyd edib.

Mühərrikin yaxınlığında SCR avadanlığının yerləşdirən Bosch rəsmiləri avadanlıqların istifadəsi üçün 200-550 ° C istilik lazım olduğunu deyib. Ən yaxşı dəyərlər optimallaşdırılmış turboşarj və təkmilləşdirilmiş yanacaq mübadiləsi sistemi ilə əldə edilir. Bununla yanaşı Bosch, dizel mühərriklərinin gələcəyində böyük bir addım atdı və mühərrik kütləsini azaltmaqla daha yaxşı emissiya dərəcəsi təmin etdi.

Bəs bu nə zaman istifadəyə hazır olacaq?

Avtomobil istehsalçılarının dərhal sifariş verməsinin mümkün olduğunu deyən Bosch rəsmiləri, istehsalçıların edəcəyi uyğunlaşdırma mərhələsinin 2 ilə yaxın çəkəcəyini söyləyib. Hal-hazırda istifadə olunan dizel avtomobillərə tətbiq olunmayan bu sistem, sadəcə yeni istehsal olunacaq avtomobillər üçün tətbiq ediləcək.

2636 27-04-2018

Paylaş:

Digər xəbərlər